Klachten regeling
Wij streven ernaar om uw bestelling met grote zorg en aandacht te verwerken, mocht dit toch een keer niet naar wens verlopen raden wij u aan om de klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Dit mag per e-mail Info@RVSonline.nl, telefonisch 085-2221333, dan wel per post, adres.
RVSonline is sinds januari 2019 lid van de Stichting Webwinkel Keur. www.webwinkelkeur.nl
Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel RVSonline als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het U vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.